Det ble jul alikavel

Publisert av Terje Berge den 10.12.20. Oppdatert 22.05.23.

I Mariampole har Lionsclubben der jobbet på spreng for å rekke ut med mat til familene før det blir "lockdwn"

Streng nedstigning i Marijampole frå torsdag til 31. Desember. Utkjøring av matkorger er avsluttet nå på torsdag. 10.12

Planen var at gaver skulle levers ut til familiene nå på lørdag, men grunnet nedstenging fra i dag den 10.12. 20 og ut året så måtte det bare utsettes til det åpner opp igjen. Familene har fått mat og kontantbeløp som vanlig. så får vi håpe at de 145 barna klarer å vente til over nyttår :)

Det har blitt sendt hjertelig takk til Mariampole lions club fra oss i komiteen. Vi er imponert over innsatsen og engasjemanget.

Litt mere informasjon fra vår IRC:

Arbeidet med nytt kjøkken på dagsenteret Sunskai er startet opp og en liten gave til de eldre på Generation Home er levert. Utstyr til senteret for Downs Syndrom må påventes litt til arbeidet med renovering av bygningen er ferdigstilt. Prosjektteamet for Julekaravanen til Marijampole sender derfor en stor takk til klubber og enkeltpersoner som har bidratt med midler, og samtidig sendes selvfølgelig en stor takk til Lions lokalt som gjør en kjempejobb og sprer glede i en vanskelig tid for alle, og spesielt for de som trenger det mest i Marijampole.
Lars Tveter, IRC 104C